Dalyiah

Właściciel
  • Ilość treści

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Dalyiah

  • Ranga
    Unranked
  1. Aby otrzymać rangę, na którą awansowałeś zastosuj się do poniższego wzoru. Tematy bez wzoru będą automatycznie zamykane i wyrzucane do kosza. Nick: Ranga, na którą awansujesz: Link do tematu:
  2. Aby nie było niejasności w funkcjonowaniu sieci należy zapoznać się z tym tematem. Właściciel - opłaca rachunki, faktury związane z siecią. Dba o stabilność forum, rozwój serwerów oraz forum poprzez reklamę i różne modyfikacje. Zapewnia bezpieczeństwo społeczności, backupy, anty spam itd., koordynuje pracę całego zespołu. Rozstrzyga spory i zabiera głos w sprawach wagi państwowej. Działa prawie zawsze jawnie, szanując innych informuje ich o podjętych działaniach. Z dozą zaufania do pozostałych członków zespołu nie wtrąca się w prace teamu. Administrator - prawa ręka właściciela. Praca Administratora polega na trzymaniu wszystkich prac, włącznie Właściciela, w ładzie i składzie. Działa na rzecz ciągłej poprawy sytuacji na forum czy też serwerach. Osoba owa zostaje opatrzona dużym zaufaniem Właściciela, więc otrzymuje dostęp do przeróżnych danych związanych z siecią. Działa spokojnie, nie wprowadza zmian kiedy popadnie, konsultuje to ze społecznością. Działa dla dobra ogółu i nie wtrąca się bez potrzeby w działania rang niżej. Moderator - utrzymuje porządek i kulturę na forum. Dba o usuwanie reklam, przenoszenie wątków do właściwych działów. Ukrywa posty niestosowne z dodatkowym komentarzem. Kara użytkowników w miarę potrzeby, jeśli naginają regulamin. Opiekun Serwera - dba o serwer jak i dział poświęcony serwerowi. Podejmuje decyzję o graczach na serwerze. Dba o rozwój serwera szeroko pojętymi działaniami, m.in. konkursy, reklamy. Wszelkie zmiany na serwerze konsultuje z Administracją bądź Właścicielami. Nie podejmuje pochopnych wniosków, które mogą działać na niekorzyść serwera. Admin Serwera - dba o porządek na serwerze. Egzekwuje regulamin względem gracza. Żadnego kolesiostwa, cwaniakowania rangą, czy też pobłażania. Przykazania dla ogółu: Nie ma równych i równiejszych - szanuje każdego na równi i oczekuję tego samego również od Was. Żadnego kolesiostwa, cwaniakowania rangą, pobłażania znajomym, załatwiania po znajomości. Żadnych pochopnych działań. Wszystkie akcje mają być przemyślane. Działanie - cel - rezultat, czyli schemat, wg którego działamy. Gramy w otwarte karty - masz coś ważnego do przedyskutowania, załóż temat w odpowiednim dziale i poddaj go dyskusji. Każdy jest odpowiedzialny za swoje czyny. Zanim coś zrobisz przemyśl to dwa razy. Uczciwość - jak już wyżej napisałem, mam zaufanie do Was i oczekuję tego samego od Was. Każde nagięcie będzie bardzo szybko egzekwowane odpowiednimi krokami. Nie działamy na dwa fronty. Jeżeli zdecydowałeś się objąć jakąś rangę u nas to powinieneś zrezygnować z niej gdzie indziej. Lenistwo - jeżeli nie chce się Tobie robić to zwolnij miejsce dla nowej osoby. Jeżeli ktoś ma dalej jakieś wątpliwości to zapraszam do przekonsultowania na PW.
  3. Regulamin forum 1. Informacje ogólne Rejestrując konto na forum akceptujesz zasady, jakie panują na nim. Administracja forum zastrzega sobie prawo do modyfikowania regulaminu względem dodania nowych podpunktów czy edycji aktualnych. W przypadku pojawienia się zmiany wszyscy użytkownicy zostaną w odpowiedni sposób powiadomieni. W przypadku naruszenia regulaminu, użytkownik, który go nagiął, zostanie odpowiednio nagrodzony poprzez Moderatorów. Kategoryczny zakaz reklamowania innych sieci bądź serwerów gier czy głosowych, zamieszczania postów łamiących polskie prawo bądź regulamin forum. Na forum porządek pilnują Moderatorzy i Zarząd. Zdanie ostateczne podejmuje Prezes, jednakże jego ingerowanie będzie bardzo rzadkie. Zdanie Prezesa jest ostateczne i nie do podważenia. Sprawy prywatne nie przenosimy na forum. Wszelkie konflikty załatwiajcie poprzez PW/Steam czy też na TeamSpeaku. Nie chcę, abyście psuli atmosferę na naszym forum. Regulamin forum jest globalny, co znaczy, że obowiązuje w każdym dziale. Niektóre działy mają swój prywatny regulamin, jednakże ten jest nadrzędnym. 2. Posty i Tematy Zakaz publikowania czyjegoś prywatnego wizerunku, tudzież profilu społeczności czy też Steam bez zgody właściciela. Osoba łamiąca dany podpunkt będzie wydalana z serwerów bądź forum. Pozwalamy na konstruktywną krytykę danej osoby. Nie mniej jednak ma ona mieć ład i skład oraz musi być napisana przyzwoitym językiem. Dodając post czy temat pamiętaj o zasadach poprawnej polszczyzny. Posty typu 'No ja terz jurz zjadłem siniadanie ale muwilem mamie rze nie chcialem' będą usuwane a autor odpowiednio nagradzany. Trollingu nie akceptujemy, chyba, że będzie na prawdę na wysokim poziomie. Tytuł tematu powinien być czytelny i jasny. Zachęć użytkownika do podjęcia w nim dyskusji. Obrazki w postach dodajemy poprzez przeciągnięcie obrazku. Na hostingach uploadowych obrazek może zniknąć, tutaj masz pewność, że zachowa się na dłużej. Odświeżając temat pamiętaj o odczekaniu 24 godzin. Zabrania się publikowania postów o treści pornograficznej, wulgarnej bądź na tle rasistowskim. Używaj opcji szukaj, być może temat był wałkowany już kilka razy. Staraj odpowiadać się wyczerpująco. Pisząc poradniki na forum pamiętaj, że jeżeli nie jesteś autorem musisz umieścić link źródła. 3. Konta użytkowników Każdy użytkownik zobowiązany jest do posiadania jednego konta na forum. W przypadku rejestracji drugiego konta poprzez członka rodziny powiadom nas o tym poprzez prywatną wiadomość. Kierujesz ją następująco do Moderatora, który ma obowiązek przekazać ją Zarządowi. W momencie rejestracji zezwalasz na wysyłanie Tobie wiadomości email poprzez administrację. 4. Ostrzeżenia Każdy użytkownik startuje z czystym paskiem ostrzeżeń. To od Ciebie zależy jak długo go utrzymasz. Prawie każde ostrzeżenie da się odrobić. 5. Inne Zakaz kopiowania treści zamieszczonej na naszym forum, chyba że jesteś autorem. Dostęp do danych, tudzież: adres ip, host, email posiadają, posiadają tylko osoby uprawnione, tudzież Prezes, Zarząd i Moderator. Administracja zastrzega sobie prawo do udostępnienia organom ścigania danych wyżej wymienionych. Istnieje możliwość usunięcia konta i danych z nim związanych. W tym celu pisz do Prezesów bądź na email: sekretarka@wolfgames.pl Chciałbym, abyście się do niego stosowali. Umili nam to pobyt na forum. Pozdrawiam.