Zaloguj się, aby obserwować  
Dalyiah

Wytyczne administracji - definicja rang

1 post w tym temacie

Aby nie było niejasności w funkcjonowaniu sieci należy zapoznać się z tym tematem.

 

Właściciel - opłaca rachunki, faktury związane z siecią. Dba o stabilność forum, rozwój serwerów oraz forum poprzez reklamę i różne modyfikacje. Zapewnia bezpieczeństwo społeczności, backupy, anty spam itd., koordynuje pracę całego zespołu. Rozstrzyga spory i zabiera głos w sprawach wagi państwowej. Działa prawie zawsze jawnie, szanując innych informuje ich o podjętych działaniach. Z dozą zaufania do pozostałych członków zespołu nie wtrąca się w prace teamu.

 

Administrator - prawa ręka właściciela. Praca Administratora polega na trzymaniu wszystkich prac, włącznie Właściciela, w ładzie i składzie. Działa na rzecz ciągłej poprawy sytuacji na forum czy też serwerach. Osoba owa zostaje opatrzona dużym zaufaniem Właściciela, więc otrzymuje dostęp do przeróżnych danych związanych z siecią. Działa spokojnie, nie wprowadza zmian kiedy popadnie, konsultuje to ze społecznością. Działa dla dobra ogółu i nie wtrąca się bez potrzeby w działania rang niżej.

 

Moderator - utrzymuje porządek i kulturę na forum. Dba o usuwanie reklam, przenoszenie wątków do właściwych działów. Ukrywa posty niestosowne z dodatkowym komentarzem. Kara użytkowników w miarę potrzeby, jeśli naginają regulamin.

 

Opiekun Serwera - dba o serwer jak i dział poświęcony serwerowi. Podejmuje decyzję o graczach na serwerze. Dba o rozwój serwera szeroko pojętymi działaniami, m.in. konkursy, reklamy. Wszelkie zmiany na serwerze konsultuje z Administracją bądź Właścicielami. Nie podejmuje pochopnych wniosków, które mogą działać na niekorzyść serwera.

 

Admin Serwera - dba o porządek na serwerze. Egzekwuje regulamin względem gracza. Żadnego kolesiostwa, cwaniakowania rangą, czy też pobłażania. 

 

Przykazania dla ogółu:

  1. Nie ma równych i równiejszych - szanuje każdego na równi i oczekuję tego samego również od Was.
  2. Żadnego kolesiostwa, cwaniakowania rangą, pobłażania znajomym, załatwiania po znajomości.
  3. Żadnych pochopnych działań. Wszystkie akcje mają być przemyślane. Działanie - cel - rezultat, czyli schemat, wg którego działamy.
  4. Gramy w otwarte karty - masz coś ważnego do przedyskutowania, załóż temat w odpowiednim dziale i poddaj go dyskusji.
  5. Każdy jest odpowiedzialny za swoje czyny. Zanim coś zrobisz przemyśl to dwa razy.
  6. Uczciwość - jak już wyżej napisałem, mam zaufanie do Was i oczekuję tego samego od Was. Każde nagięcie będzie bardzo szybko egzekwowane odpowiednimi krokami.
  7. Nie działamy na dwa fronty. Jeżeli zdecydowałeś się objąć jakąś rangę u nas to powinieneś zrezygnować z niej gdzie indziej.
  8. Lenistwo - jeżeli nie chce się Tobie robić to zwolnij miejsce dla nowej osoby.

 

Jeżeli ktoś ma dalej jakieś wątpliwości to zapraszam do przekonsultowania na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

Zaloguj się, aby obserwować